Clienții unui centru comercial din România au avut parte de o experiență neplăcută. Dezamăgită și simțind că a fost păcălită, o româncă a tras un semnal de alarmă, dezvăluind că a găsit etichete mincinoase la Kaufland. Această situație nu este una izolată, având în vedere că și în magazinele din Vâlcea, ale altor retaileri, au fost semnalate pentru practici similare. Reacția retailerului a apărut la scurt timp după mediatizarea cazului.
De când a deschis ușile primului magazin în România, retailerul german s-a bucurat de mare succes în rândul românilor, vânzările dovedind acest lucru fără echivoc. Oamenii revin la Kaufland pentru gama variată de produse și prețurile accesibile. Totuși, există și situații neplăcute, pe care le-a trăit personal o femeie din România.
Aceasta a avut parte de o surpriză nedorită după o sesiune de cumpărături la celebrul supermarket. În momentul în care a verificat bonul primit la casă, a observat o diferență considerabilă între prețul unui produs de la raft și cel de pe chitanță. Astfel, pachetul de fasole pe care l-a achiziționat era etichetat la 13,29 lei, dar pe bonul de casă apărea prețul de 17,49 lei.
„Bună, las și eu bonul acesta de la Kaufland aici, în cazul în care cumpărați de acolo fiți foarte atenți la prețul afișat la raft și cel de pe bon, deoarece nu corespund. Prețul la fasolea pe care am cumpărat-o era de 13,29 lei și mi s-a încasat cu prețul de 17,49 lei! Aveți mare grijă să nu pățiți la fel! Uitați-vă pe bon cu atenție! Nici nu vreau să mă gândesc câte persoane până la mine… și după… au mai fost înșelate,” a declarat clienta, atașând și imagini cu bonul și eticheta din magazin.
La scurt timp după mediatizarea incidentului, reprezentanții Kaufland și-au cerut iertare pentru situație și au transmis că eroarea a fost corectată imediat de angajați, iar femeii i-a fost restituită diferența de bani.
„Ne cerem scuze pentru situația semnalată și menționăm faptul că eticheta a fost corectată imediat de colegii noștri din magazin, iar diferența de preț a fost restituită clientei. Ulterior, am demarat verificări suplimentare ale tuturor etichetelor leguminoaselor din magazin.
Dorim să asigurăm toți clienții că, în eventualele situații în care există o diferență de preț raft-casă, se pot adresa Biroului de Informații pentru restituirea sumei. Totodată, subliniem faptul că nu este vorba de o practică, ci de o eroare umană, pe care ne străduim întotdeauna să o evităm.
Depunem constant eforturi să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături cât mai plăcută și menținem întotdeauna o comunicare transparentă,” au transmis reprezentanții Kaufland.

Lasă un comentariu